Alla inlägg den 2 juni 2010

Lim

Av Ina - 2 juni 2010 22:09


Vår lilla dotter har bökat runt i sängen hela natten så jag har inte sovit så gott som jag brukar, hon gick upp med Roger och åt frukost sen kom hon och la sig hos mig en stund till. Jag måste ha somnat om för hon väckte mig vid 08....

Hon höll något i handen som jag inte kände igen, ni vet innan man vaknat och hjärnan registrerar vad man ser....Ser att hon har en tub lim i handen...Det första jag säger: Du har inte ätit det va!!!??? Nej säger Hanna. läser på tuben....shit tänker jag....hon har massor av lim på händerna och i ansiktet.

Men det verkar som hon "bara" limmat på ett papper hon hittat....DETTA BARN! Så nu har limmet åkt undan oxå...

hon är verkligen påhittig vårt lilla barn....

Av Ina - 2 juni 2010 21:52


Vilken härlig dag det varit idag! riktigt varmt och skönt! Hanna och jag tog bilen och körde till K-hamn idag, kände för att shoppa lite. Fick ju bra lön denna månaden. Köpte en vit BH och trosor, en lila tunika och blommor till min blomsterlåda.

Träffade mamma och pappa och åt lunch+glass på torget. MMM mjukglass med jordgubb...mums det!

Sen gick jag, mamma och Hanna ner till Kulbrunnen och lekte resten av dagen, Hanna älskar lekplatser och hon hittar alltid någon att leka med, är ju väldigt social mitt lilla barn...Ville INTE åka hem (övertrött) när mamma var trött och ville köra hem. Så hon somnade gott i bilen, har glömt att berätta att vi satt henne bak nu...det går faktiskt riktigt bra! Peppar peppar

Bjöd hem fam Lagerström på grillat. de nappade direkt! Mycket mysigt då solen sken och barnen kunde springa omkring ute.

Älskar sommaren (än så länge)

Nu är man trött men glad över att ha fått en sån solig och mysig dag. Hoppas på sol imorgon oxå då jag behöver tvätta, finns det någit bättre än tvätt som hängt ute?

Ovido - Quiz & Flashcards