Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ina - 10 februari 2011 14:40


Hanna har iallall inte kräkt mer idag men nu har vi diarée båda två...fan trodde jag skulle klara mig!

Hoppas Roger klarar sig bara!

Men det blir jobbigt att vara hemma med 2 barn...

Av Ina - 10 februari 2011 07:33


Det är så svårt att säga nej till sitt barn när det gäller mat och dricka! Men har man maginfluensa måste magen få vila.

Hanna åt en del på  eftermiddagen sista gången hon kräktes var vid 17 sen inget mer, jag bävade för natten men hon sov och alexander sov mellan 21.15-04 det är bra!

Nu på morgonen ville Hanna ha vatten, kräktes upp det direkt. Men hon är så duktig för att vara så liten! Alexander låg och skrek förtvivlat när vi var på toaletten, man skulle vilja klona sig väldigt ofta! Han blir ju så arg när han vänder sig till mage...

Än så länge har jag klarat mig...och roger. Skulle väl vara typiskt om vi ligger i helgen...

Ovido - Quiz & Flashcards