Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Ina - 8 februari 2011 21:09


Hanna har verkligen testat mitt tålamod idag...hon märker direkt när jag är trött då passar hon på...

Hon bröt ihop för minsta lilla sak idag tex att jag skulle hänga upp en annan gardin i hennes rum (har fortfarande julgardiner uppe) hon ville ha gardinen med tomtarna...skrek och hoppade för att jag bytte...suck...

Vi åkte en runda till Maria, Ludvig och Victor, hon var lika trött pga blåsten hon oxå. Barnen tjatade HELA tiden på att hon skulle komma och vara med dem eller göra saker åt dem, de kunde inte leka själva...Victor bajsade så Maria gick för att byta och Hanna hängde på, började hulka eftersom det var bajs och började sen kräkas...som tur var klarade sig soffan...men Hanna var helt nerkräkt. Hon hhar börjat bli så känslig, det är likadant när Alexander kräker då är hon likadan...

Jag behövde verkligen inte det med tankte på min brist på energi...Tyckte så synd om Hanna! Men sen var allt bra efter det hade kommit upp så jag tror inte det var maginfluensa, det tänker man ju direkt!

Jag har knappt ätit något idag, mår lite kasst men jag gör det när jag inte får sova, orkar liksom inte äta...

Ska lägga mig snart, alexander sover faktiskt! Kryss i taket!

Hoppas på mindre blåst inatt så man får sova!

Av Ina - 8 februari 2011 10:02


Usch inatt har det verkligen blåst! Stolarna på altanen har slagit å det har låtit massor. Har knappt sovit något...så trött!

Får se hur många av Hannas sandleksaker finns kvar efter detta...

Hanna fick stanna hemma från dagis,känns inte så roligt att ta ut dem i detta vädret. Så vi stannar hemma...

Ovido - Quiz & Flashcards