Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Ina - 23 februari 2011 08:41


Min man donar och grejar med våra tekniska saker här hemma, han kommer hem med nya saker hela tiden...

Vi har lampor som tänder sig själv vid skymning- jättebra!

Och så har vi datorer överallt, vi tittar på filmer genom datorn på båda tv- apparaterna och lyssnar på Spotify, också bra OM det funkar! Och emellanåt bråkar det och jag blir sååå irriterad när sakerna inte funkar. och är internet nere funkar inte nåt, varken internet eller telefonen....suck! Och så vill min man testa olika system och kanske inte gör klart det som behövs...eller kör tillbaka det till det som var innan...han måste testa saker HELA tiden, det kan göra mig galen ibland!

Men han är så otroligt godhjärtad, säger aldrig nej om det ringer någon som behöver hjälp.

Ja han är underbar min man!   

Av Ina - 23 februari 2011 08:38


Idag fyller Viggo 3 år och Alexander är 5 månader!


      

Av Ina - 23 februari 2011 08:32


Brr så kallt det är idag! Vi hade -15 grader här när vi gick upp 6.30 (hanna kom in och väckte lillebror så det var bara att gå upp)

Nu skiner solen, ser härligt ut!

Men båda barnen är lite dassiga, alexander verkar ha fått ögoninflammation och hanna säger hon har ont i halsen så jag gör lite te till henne...

blir en mysdag idag, pappa ville komma hit men tror vi väntar lite. Nellie skulle oxå ha kommit, de har ju sportlov men de får komma en annan dag.

Ovido - Quiz & Flashcards