Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Ina - 28 februari 2011 21:30


Vi har ju haft en hel del vagnar till Hanna och nu använder hon dem inte så jag tyckte vi kunde sälja dem vilket visade sig vara jättelätt.

Vår Emmaljunga köpte en tjej på jobbet och den lilla paraplyvagnen köpte en kompis kompis...

Han som köpte paraplyvagnen skulle betala senare...hur kan man köpa något utan pengar? vi umgås inte med människan...och nu kom det fram att paret ska åka iväg...förstår inte hur man inte kan säga något sånt!!?? Nu är det ingen förmögenhet i pengar vi pratar om men ändå, man vill ju ha sina pengar!!

Men det är iallfall skönt att ha blivit av med dem!

Ska lägga ut lite annat på Blocket som vi ska sälja, måste rensa ut lite här...

Av Ina - 28 februari 2011 21:22


En på jobbet ville ha lite bebiskläder så jag passade på att rensa ut lite kläder till henne och även skänka en del till Erikshjälpen. Passade även på att rensa min egen garderob många toppar som inte passar...allt är ju fört kort!! Så de fick en hel del Esprit tröjor...

Så till sommaren får jag köpa lite nytt...

Önskar och vill även komma i mina jeans knickers! De är sååå snygga!

Vägde mig idag, har snart gått ner till min vanliga vikt men kroppen ser ju verkligen inte ut som den gjorde innan...inte konstigt Marina, du har fått 2 barn!!!

Undrar hur man på bästa sätt får bort lite av bilringen runt magen?!? jaja vilket i-lansproblem...men nu gympar jag iallfall 2 ggr per vecka och snart ska jag börja promenera mer...så man får väl vara glad ändå...

Av Ina - 28 februari 2011 21:13


Alexander är fortfarande inte bra i sina ögon och har börjat rossla och snora...Hanna är också snorig...Hoppas de blir friska till helgen då det är ytterligare kalas...


Idag har vi inte gjort så mycket, tvättat en hel del och bara slappat. Hanna sa när hon gick till dagis att hon hoppades att den "stora" pojken var där (hon har en "fröken" som heter John som hon bara älskar) tyvärr så var inte John där idag men han kommer IMORGON! vilken lycka!! Ungarna bara älskar denna John. Bra med lite män på dagis tycker jag! Eller ja han är nog yngre än mig men man är han ju iallfall...=)

Har en del bokat i veckan men allt blir eventuellt pga barnen...Alexander har fått tid till 6 mån kontroll på torsdag men jag ska ringa DSK och berätta hur han mår så får vi se, tror han ska ha spruta oxå...

Vill gärna till Lindex då jag har kuponger där...mycket man vill göra, tiden räcker inte till eller orken...OM jag och Hanna ska på gympa på lördag skka vi köra inom Maxi på vägen hem och kolla bokrean tänkte jag, kan hon få välja några böcker hon vill ha...

Ovido - Quiz & Flashcards