Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Ina - 25 februari 2011 10:01


Då var det vår tur att bli förkylda igen...Hannas näsa rann när jag hämtade henne igår på dagis och Alexander är rosslig, hans ögon är bättre iallfall!!!

Idag är en riktig trotsdag, Hanna har bråkat sen hon vaknade....tycker verkligen sådana dagar är så tråkiga...och mamma tycker bara jag skäller på henne....vad ska jag göra då?


Fredag idag och lite pengar på kontot! Inte dumt alls, nästa vecka åker jag in till bokrean, köpa böcker till barnen! Jag hinner inte läsa....

Mamma kommer hit och myser, syrran hade massor att göra (det kan man ju förstå) Du får middag en annan dag syrran!

Roger jobbar på TM idag så han är inte hemma förrän 17.30...sen blir det myyys.

Får se hur det blir resten av helgen, gympa imorgon och kalas på söndag...nu är det kalas 3 helger i rad framåt....gott gotti gott gott


trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards