Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Ina - 12 februari 2011 19:49


just nu längtar jag tills Alexander kan sitta själv, måste bära på honom hela tiden. är väldigt missnöjd om man lägger ner honom eller sätter honom...

Och ofta är han arg när han vänder sig till mage...varför blir bebisar arga då?

man får ingenting gjort och jätteont i ryggen...psykiskt är det jobbigt med allt skrik...

Av Ina - 12 februari 2011 14:41


Även om vi är trötta så är det ändå så mysigt att slappa omkring här hemma!

Jag och Hanna gick en runda till affären, så härligt väder!

Roger har målat lite och slänger skräp, vi har även hängt upp gardiner (jag har gjort något förbjudet: hängt upp gardiner UTAN att putsa fönstrena) Tar det om någon månad...=)

Så här är det slapp på högsta nivå, något vi behöver hela familjen!

Av Ina - 12 februari 2011 08:15


Innan man fick barn längtade man alltid till helgen så man kunde sova ut. Så är inte fallet nu,alla mornar ser likadana ut, barnen vaknar tidigt och sen är det fullt ös! =)

Men man får sova när man blir gammal, knappt då heller....då ska man upp för att äta frukost på äldreboendet...=)


Inatt har vi inte fått mycket sömn, först vaknade alexander tidigt för han är förkyld och snorig sen kom hanna och efter en stund kräkte hon,  sen kräkte alexander upp slem och var klarvaken. ville inte sova. tillslut efter att ha varit vaken 2 timmar fick jag lite sömn innan hanna ville gå upp och titta tv...imorgon ska jag ligga lite längre!!


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards