Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

tekniknörd

Av Ina - 23 februari 2011 08:41


Min man donar och grejar med våra tekniska saker här hemma, han kommer hem med nya saker hela tiden...

Vi har lampor som tänder sig själv vid skymning- jättebra!

Och så har vi datorer överallt, vi tittar på filmer genom datorn på båda tv- apparaterna och lyssnar på Spotify, också bra OM det funkar! Och emellanåt bråkar det och jag blir sååå irriterad när sakerna inte funkar. och är internet nere funkar inte nåt, varken internet eller telefonen....suck! Och så vill min man testa olika system och kanske inte gör klart det som behövs...eller kör tillbaka det till det som var innan...han måste testa saker HELA tiden, det kan göra mig galen ibland!

Men han är så otroligt godhjärtad, säger aldrig nej om det ringer någon som behöver hjälp.

Ja han är underbar min man!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards