Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Stimmigt värre

Av Ina - 8 februari 2011 21:09


Hanna har verkligen testat mitt tålamod idag...hon märker direkt när jag är trött då passar hon på...

Hon bröt ihop för minsta lilla sak idag tex att jag skulle hänga upp en annan gardin i hennes rum (har fortfarande julgardiner uppe) hon ville ha gardinen med tomtarna...skrek och hoppade för att jag bytte...suck...

Vi åkte en runda till Maria, Ludvig och Victor, hon var lika trött pga blåsten hon oxå. Barnen tjatade HELA tiden på att hon skulle komma och vara med dem eller göra saker åt dem, de kunde inte leka själva...Victor bajsade så Maria gick för att byta och Hanna hängde på, började hulka eftersom det var bajs och började sen kräkas...som tur var klarade sig soffan...men Hanna var helt nerkräkt. Hon hhar börjat bli så känslig, det är likadant när Alexander kräker då är hon likadan...

Jag behövde verkligen inte det med tankte på min brist på energi...Tyckte så synd om Hanna! Men sen var allt bra efter det hade kommit upp så jag tror inte det var maginfluensa, det tänker man ju direkt!

Jag har knappt ätit något idag, mår lite kasst men jag gör det när jag inte får sova, orkar liksom inte äta...

Ska lägga mig snart, alexander sover faktiskt! Kryss i taket!

Hoppas på mindre blåst inatt så man får sova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards