Alla inlägg under februari 2009

Av Ina - 24 februari 2009 21:18


har faktiskt inte ätit nån idag, roger hade redan klämt 2 på jobbet!!!

Sen åkte jag och handlade och glömde säga till honom att vispa grädden innan hanna skulle lägga sig så det får bli en imorgon istället...går bra det oxå!

Tog en apelsin och lite nötter istället! Vilken god apelsin!!! Synd jag inte köpte fler men man vet ju aldrig hur de smakar...

Så nu är man ett antal hundringar fattigare men det var lagom med folk och lugnt och fint...men jag är värdelös på att handla, vårt kylskåt ser så tråkigt ut! Men vissa saker vet jag inte vad man ska ha dem till...=)

jaja nu har vi mjölk iallfall, VIKTIGT!!! =))

Av Ina - 24 februari 2009 21:10


Roger och jag har varit gifta i 3 år till sommaren och vi har inte haft råd att göra en förstoring hos fotografen. Vi gillar canvastavlorna så nu har vi 3 fina tavlor i trappan!

ser ut som nån hänger snett, jaja lite snitt är inte litt som man säger...

fixar det typiskt man ska se det efteråt! =)

Av Ina - 24 februari 2009 21:02


tillslut fick jag prta med dem på VC det hade blivit något fel första gången jag ringde...men hon tyckte jag skulle komma redan imorgon, fick första tiden...tydligen hos en infektionsläkare...ibland ska man ha tur!

Hanna hade över 38 innan sängdax...det måste vara något...får se vad de säger imorgon...

Av Ina - 24 februari 2009 10:13


har min alldeles egna pippi långstrump här hemma. Hanna ligger aldrig där man lägger henne i sängen, hon ligger i de mest konstiga sovställningar och gärna med fötterna där kudden brukar ligga...=)

Av Ina - 24 februari 2009 10:03


Hanna har varit sjuk nästan sen dagis och haft rossel till och från men idag tycker jag det låter värre så jag har ringt VC de ringer upp kl 13...hon är inte alls kry lillstumpan har 38,4 i temp...tycker så synd om henne!

skulle ha åkt till K.krona med Lollo idag men det är ju bokrea så tyckte vi skulle vänta tilll torsdag....blir säkert inget då heller....

Vill även åka och hälsa på Sofia och Alice, tjejen har ju blivit 4 veckor redan! Vill gosa och lukta lite...=)

men det får vi oxå skjuta på kanske kör dit själv nån kväll...blir aldrig som man tänkt sig....


Idag är det ju semledag oxå, ska gå och köpa bullar så ska vi ha semlor ikväll!!

mums!

Av Ina - 23 februari 2009 10:01


äntligen har jag satt upp alla fina tavlor Hanna fick när hon döptes...är dock inte så bra på att få ihop en helhet...men tycker det ser ganska bra ut! Nu fattar bara en tavellist med kort på alla kusiner och en hylla till prydnadsaker...kanske en matta oxå, vet inte vi har ju varmt på golvet men då låter det inte så mycket när hon kastar tunga saker i golvet...får se hur jag gör...man ska hitta nån man gillar oxå....=)

Av Ina - 23 februari 2009 09:59


idag får Hanna vara hemma från dagis, hon är snorig och rosslig igen...det känns som hon är sjuk hela tiden!

Blir liksom aldrig riktigt bra...så fort hon varit på dagis blir hon sjuk igen...

Ska jobba ikväll, chefen tyckte jag kunde komma vid 16 så kör jag när Roger kommer hem...går väl bra...

Har bjudit hit pappa på fika, han har inte varit här på länge å så är vi ju ändå hemma...

Av Ina - 23 februari 2009 09:57


Lillkillen har blivit stor...=)

Grattis lillkusinen från hanna





Ovido - Quiz & Flashcards