Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Ina - 1 juli 2009 19:58


Oups Gotte fyller inte år förrän imorgon (pinsamt)...jaja grattis på dig!  =))

Av Ina - 1 juli 2009 19:56


hanna var jätteröd på ryggen igår tror hon fått ett myggbett oxå+soleksem. hon fick idag oxå så det blir tröja när hon ska bada...

Av Ina - 1 juli 2009 19:51


Vi körde ner vid 13 tiden, hanna skrek eller sparkade hela vägen och massor av lastbilar...suck!

Väl nere kollade vi in Emmas förskola, så fint! Hanna ville leka direkt...=)

Sen gick vi ner till marknaden, massor att handla om man hade velat...Hanna fick en snurra som hon tog sönder nästan direkt...köpte 2 tröjor, en ska Vidar få. Hanna var helt förundrad över allt folk och musiken nere vid karusellerna.

Varmt var det iallafall!

Vi hämtade lite mat från Lasses och körde hem till Emma och Robban. Hanna slog sönder en ljuslykta...pinsamt!

Sen gick vi ner och badade så mysigt! jag hade doppat mig om inte Hanna hade tyckt det var otäckt och ville gå in och bli buren...doppade halva mig. men sen blev hanna lite tuffare så då gick hon i själv. hennes första dopp.

Och nu sitte rjag här och hon sover, trötta efter en mysig dag! Tack Emma!


 

Av Ina - 1 juli 2009 09:18


längtar mycket till semestern nu bara 3 veckor kvar! Men när jag går på min semester är det många som börjar jobba...många vi pratat med om att grilla...=)

bara att ringa om ni vill grilla!!! vi har semester 31-35 jag har en vecka själv och roger en vecka...

Av Ina - 1 juli 2009 09:16


skulle hämta en cd med Mickael Jackson uppe i en låda...det var ett STORT hål i den...undrar om vi fått möss eller det är Sessan som tuggat, man kan ju tro att hon inte får nån mat när hon tuggar på kartonger...=)

Av Ina - 1 juli 2009 09:05


min lilla huligan har börjat öppna altandörren själv! Inte alls bra... om man vill hålla henne inne...hehe

Av Ina - 1 juli 2009 09:04


Jag har redan börjat köpa kläder till Hanna som hon kan ha till hösten...lite knäppt men det är ju rea och då får man passa på! =)

En del tycker jag är snål men tycker ändå jag är lite ekonomisk som ser framåt! =)

jaja alla gör som de vill!

Av Ina - 1 juli 2009 08:58


Hipp hurra för Gotte som fyller år idag!

Ska bli trevligt med poolparty!!!

Ovido - Quiz & Flashcards