Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Ina - 21 juli 2009 21:40


Många på jobbet säger att de inte hinner tittar på tv om kvällarna....Undrar vad de istället gör?

Bör jag kanske lyfta på häcken och göra något annat? Är dock inte så jättemotiverad att göra något tex måla eller gräva...

Neee sitter här en stund till....skönt...men lite dåligt samvete har man för att jag inte rör på mig...orkar inte...

Av Ina - 21 juli 2009 21:39


Skulle inte ha registrerat mig, är lite beroende...=)

Men gud va roligt det är!! Och så många gamla vänner man har hittat! KUL KUL! =)


wow

Av Ina - 21 juli 2009 21:03


Roger har installerat World of warcraft på min dator, vi har inte spelat det på jättelänge! Det var riktigt skoj! Vi slog ner datorn lätt! =)

Men nu börjar jag bli trött så ska lägga mig och läsa en stund. Man känner sig väldigt tråkig men är man trött så...

Av Ina - 21 juli 2009 20:59


"Nej tack jag ska inte ha en kaka, jag är redan tjock"

"Oj väger jag så mycket"

"Äsch den här trasan"


Så typiskt oss kvinnor att säga sådana saker...Jag hör minst en av fraserna varje dag på jobbet...eller liknande.

Varför är det så? Varför säger man det även om man är smal eller sugen på en kaka? Varför kan man inte försöka vara nöjd...det finns ju saker att göra annars tex motionera...


Av Ina - 21 juli 2009 19:25


Syrran och barnen hämtade Hanna på dagis idag, hon hade blivit så glad!

Så nu sover hon gott de har busat hela eftermiddagen.

Vi åt en god middag fläskfilé med potatis och rogers goda whiskeysås. Tur vi hade lite mat över från igår för det gick åt! =)


Imorgon har jag semester! Så gött! Jobbar kanske tordag och fredag...chefen sa inget om semester torsdag och det såg ut som det fattades folk så jag får väl jobba kanske...men har gått in i semesterlunket nu, är inte alls motiverad och glömmer saker...

Imorgon kväll kommer jag sitta och zappa mellan de nya kanalerna vi får, det kommer en installatör imorgon och sätter upp parabolen... 

Av Ina - 21 juli 2009 18:26


Hipp hurra för lollo idag!

Stort grattis!

Ovido - Quiz & Flashcards