Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Ina - 6 juli 2009 20:04


Roger och Hanna var borta och köpte mjölk de hade även med sig en bukett röda rosor med sig hem. Hanna var så stolt när hon gav mig dem.

Så söta min familj är! Blir så glad när jag får blommor! =)

Av Ina - 6 juli 2009 19:54


Eftersom vi haft det lugnt på jobbet så hann vi sitta ner och prata en del. Jag+2 andra satt och pratade om barn/barnbarn...

Innan man skaffar barn säger alla "ååå det är så underbart att ha barn"

det är sällan någon som säger att det är jobbigt...varför är det så? Får man inte säga att sitt/sina barn är jobbiga? Alla mammor måste väl ha tyckt det någon gång? Eller?

Jag har iallafall en svacka nu jag tycker Hanna är skitjobbig! Hon sitter ju inte still 1 sek utan springer omkring hela tiden! Hon sitter still när hon äter men hon är alltid klar innan mig och då vill hon såklart inte sitta kvar utan ska ner och då vill hon att jag ska leka med henne eller läsa. Hon blir skitsur när jag säger att jag ska äta klart...

Många säger men hon som är så snäll...ja de timmarna de träffar henne ja, de andra timmarna då??? Hon är en liten tjej som vet vad hon vill! =)


Av Ina - 6 juli 2009 19:31


Jobbat 4 dagar är inte så van vid det...=)

Men helgen har varit lugn, värre idag. Hatar måndagar! Mycket att dona med och mycket som hände med patienterna. En ssk som skulle vara ute med mig sprang bara omkring kändes det som...jag vet inte...det är roligt att ha att göra men i lagom dos...jaja nu har jag klagat klart...


Fredde är här, roger fixar med hans dator. Alltid trevligt att träffas!

Imorgon kommer pappa, vi ska måla hannas möbler och försöka att gräva upp lite gräs utanför häcken. inte så snyggt att gräset är högre än häcken...får se om det går. Och om det är uppehåll...

Ovido - Quiz & Flashcards