Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Ina - 9 juli 2009 11:31


Tycker lite synd om dem som har semester nu, har ju varit ganska tråkigt väder!

Hoppas på att det fina vädret kommer om 2,5 vecka för då har jag semester sen roger..ska bli så SKÖNT!

Av Ina - 9 juli 2009 11:24


Usch idag är det inget vidare väder, det blåser så det viner...

Hanna bara vinkade idag när jag lämnade henne på dagis, skönt! Lite vemodigt har emellanåt dåligt samvet för jag skäller på henne men hon gör mig galen ibland!

Hon är väldigt duktig på att säga till om hon är hungrig eller törstig, det är positivt. Hon kan iof äta hela tiden om hon hade fått...=)


Ska snart till jobbet...man är inte van att vara hemma själv och inte vara på helspänn. Blir så trött när jag lämnat henne...

Hade kunnat sova en stund men det är ingen mening

Ovido - Quiz & Flashcards