Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Ina - 5 juli 2009 20:58


På jobet har det varit lite mer att göra, en gubbe som slåss, en som ska kissa (ska ha urinprov) men inte gör det, de sliter av sig blöjorna stup i kvarten och en dam som inte vill göra något, man får uppmana henne hela tiden! och en som har clostrudium...låter skoj va?!? =)

Nej ärlig så har det gått bra idag, tiden har gått ganska sakta men nu ska vi snart gå hem. Jobbar imorgon, ska åka för första gången med Barbara imorgon...spännande! hehe


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Av Ina - 5 juli 2009 11:44


Körde jag till Hällaryd, roger å hanna var där. roger skulle hjälpa Ingmar med deras nya tv...så det var inte en kotte där när jag kom så jag körde hem till Emmy. Hon blev så glad! Alltid roligt att ses!

Sen grillade vi och badade i gottes pool.Hanna trivdes som fisken i vattnet, hon har en badring som hon kan sitta i. den var toppenbra! Svårt att hålla henne...det började regna när vi badade det var mysigt! 

Det blev ganska "sent" innan vi körde hem så hanna sov till 07 idag...

annars har vi bada myst runt här idag, har ösregnat här så...


snart ska jag till jobbet...bara 2 dagar kvar sen är man ledig 2 dagar...

Av Ina - 5 juli 2009 11:42


Herregud vad det har regnat här inatt! Och åskat, några riktiga knallar på natten. Jag vaknade och skulle kolla till Hanna men både hon och Roger sov som stockar! =)

Så jag har inte sovit så bra inatt...


Tyckte synd om alla de som tittade på Diggiloo igår, mamma var där. De hade blivit ganska blöta!

Ovido - Quiz & Flashcards