Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Ina - 19 juli 2009 19:42


Borta bra men hemma bäst!

Oj va seg man är nu...skönt att bara slappa, det är ju ganska kasst väder också...

Hanna sover gott nu, var gnällig nu på eftermiddagen. Inte alls på humör, längtade kanske hem?

imorgon ska vi vara hemma måste bara åka och handla tomt i kylskåpet...gör nog det tidigt så har man hela dagen hemma sen.


På tisdag ska moster och kusinerna hämta Hanna på dagis.

Jag har lagt in en förfrågan om semester ons+torsd eftersom vi är så mycket personal och knappt några patienter...men man vet aldrig kanske fyller på sig...

Fredag är sista jobbedagen sen har Ina semester!!! ÅHHH så härligt! Då kommer värmen! hihi

Av Ina - 19 juli 2009 11:18


Har sovit såå gott inatt! Imorse när jag vaknade ösregnade det...riktigt sovväder synd att jag skulle till jobbet...

Hanna hade sovit till 8.30 Undrar hur Mia gjorde för att få henne att sova så länge??? =)

Roger å Gotte var visst på gång innan när jag ringde kanske han lyssnade lite på mig ändå...


Nehä kanske ska jobba lite...

Ovido - Quiz & Flashcards