Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Ina - 18 juli 2009 19:45


ska bli så skönt att sova i sin egen säng inatt...ska gå hem tidigare från jobbet, 2 patienter!! Usch så drygt!


undrar hur Hanna å Mia har det?


Av Ina - 18 juli 2009 14:17


Nu har jag anmält mig till facebook! Efter lite tjat så...=)

Lägg gärna till mig!

Av Ina - 18 juli 2009 13:48


Min kusin Marcus och Sara har fått en Helmer!

Grattis till er!

Av Ina - 18 juli 2009 13:38


Tycker inte om när det åskar och blixtrar!!! Men här på jobbet är jag iallfall inte ensam!

Av Ina - 18 juli 2009 13:34


Då är man tillbaka på jobbet efter 2 härliga och roliga lediga dagar. Det är ju Östersjö och där har jag varit!!!

Mia, jag, Hille och Jessika gick en runda igår kväll. Det var lagom med folk och vädret var bra. Träffade många känningar!

Men man blir trött av att gå så länge även om jag hade mina Ecco sandaler...har ganska ont i hela kroppen idag...

Ikväll ska Mia ha Hanna och Roger, Gotte mfl ska festa. Har förmanat Roger att inte dricka "så mycket" eftersom han får åka och ta Hanna på söndagen...Hmm får väl se hur det blir med det eftersom min kära man har svårt att inse sina begränsningar och ska hålla jämna takt med de "stora" killarna...=)

Tror iallfall Sessan blir glad när jag kommer hem ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards