Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Ina - 26 juli 2009 21:43


Mamma hämtade Hanna tidigt på dagis och de hade en rolig dag tills jag kom hem från min sista dag innan semestern på jobbet. Dagen hade inte varit så bra så jag hade en begynnande huvudvärk och i slutet av mensen är inte humöret på topp. Hade tänkt fira med ett glas vin till maten men det blev en huvudvärkstablett istället. Både jag och Roger var ur humör.

Lördagen spenderades med olika sysslor innan vi begav oss in till K-krona, Roger skulle jobba och vi tjejer skulle shoppa. Jag köpte 2 muggar med text mamma och pappa, en tröja till hanna på rean, present till syrran som hon inte fick pga att hon var sjuk, lite mat. Vi hade en bra dag på stan. Mamma ville gå till Glassiären, mamma kommentar "är det kön dit?!!!? Japp sa jag så gick vi till ett annat ställe och köpte glass.

Trodde Hanna skulle somna i vagnen men tji fick jag, hon var vaken tills vi körde till Asarum (Till Martin, Lisa å Viggo) då sov hon kanske 40 min sen var hon uppe till 20 tiden då vi körde hem. Fattar inte hur hon orkade!

Viggo blev jätteglad att få leka med Hanna. Han kan säga Hanna oxå, har börjar prata mycket han oxå! De är så söta ihop, Hanna vill gärna kramas och tvingar Viggo att kela...

Idag har vi träffat Simon och Fia, mycket trevligt! Det var alldeles för länge sen!

Vi har lekt och pratat en massa och ätit!


Det var min helg det, hoppas ni oxå haft det bra!

Nu har jag 4 veckors semester!!! WIIEEE


Av Ina - 26 juli 2009 21:39


Nej jag har inte glömt dig lilla bloggen men just nu har det varit mycket och vårt Internet funkar inte så bra så jag har inte kunnat uppdatera dig

Ovido - Quiz & Flashcards