Direktlänk till inlägg 21 december 2010

KAOS!!!

Av Ina - 21 december 2010 13:34


Jag som tycker att det ska bli så mysigt att ha roger hemma blev helt tvärtom. Hanna testar EXTRA mycket och lyssnar ingenting. Alexander är ju go ibland och lite orolig och ledsen som bebisar är och jag har ont i huvudet och är jättetrött!

Hanna började dagen med att säga att hon hade ont i magen...såg till att hon gick på toa...men hon hade ändå ont i magen. Försökte äta frukoswt men det blev lite halvdant då hon skulle springa på toan hela tiden...Sen vid 10 tiden kräktes hon...inte konstigt hon hade ont i magen. Min stackars lilla tjej! Och mamma som redan har superont i huvudet...det var bara att ta tag i allt. Och som om det inte räckte så råkade Roger klippa Alexander i tummen, han fick inte stopp på blodflödet...vi ska kolla hur det ser ut ikväll. Alexander var såklart jätteledsen och skrek...Allt på en gång! Helt otroligt...

Vi fick i oss lite mat, Hanna fick mest blåbärsoppa men nu är hon pigg igen...Nu håller man ju tummarna att det inte blir mer eller att nån av oss andra får det för då kanske det blir att vi får hålla oss hemma på julafton...vi får se...

Just nu mår jag inget vidare, har så ont överallt och är så trött....


Karolina och hennes mamma skulle komma till mamma i eftermiddag.Hon är en barndomsvän till mig, vi lekte mycket när vi var små.

Hon ville att jag skulle komma men det går ju inte nu. Hade varit så roligt att träffa henne och Melker hennes son. Hon är ju höggravid och ska ha den 8 januari...lite komiskt!

jag och mamma ska nog köra ner till Malmö och hälsa på henne när all snö är borta framåt våren...då har ju bebisen kommit också...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ina - 9 december 2012 21:17

  Hanna och jag sov till kl 08, det gillar mycket! Ändå var Hanna trött....vi myste med Roger på morgonen innna han körde till jobbet och vi körde mot Mörrum och det årliga pepparkaksbaket! Det var klass 1 varning så jag var lite velig om jag skull...

Av Ina - 22 november 2012 21:23


  Hanna bäddade ner alexander i deras små fotöljer framför tvn     ...

Av Ina - 22 november 2012 21:20

En dag när vi var i karantän var det helt underbart väder så vi gav oss ut i skogen, gick inom Doppet och köpte kakor att fika på. Det var underbart! 2 timmar lekte vi i skogen innan vi gav oss hemåt, barnen gillade verkligen det! Hanna klättrade o...

Av Ina - 22 november 2012 21:01


  Stort grattis till Mattias och Barbara som fick en liten Walter den 17 nov!     ...

Av Ina - 22 november 2012 20:48

  Alexander har lämnat ett avföringsprov för att doktorn skulle kunna utesluta att diarréerna beror på någon tarminflammation...jag har varit lite orolig för att det skulle visa något, fick ett papper hem i veckan om att doktorn skulle ringa någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards