Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Ina - 1 juli 2010 21:33


mellan 12-16 skulle bilen med mitt skafferi komma...suck! Innan dess ringde jag som en galning för att få tider till barnmorskan och löneassistenten...fick prata in meddelande till BM som ringde upp, fick massor med tider fram till beräknat förlossningsdatum, har även fått tid till det extra ultraljudet....

Lite över 13 kom bilen med alla paketen, man vill ju bara att det ska bli klärt genom att man tittar på det. Pappa och roger satte ihop det men det tar sin tid. Har fått in det mesta men är inte helt nöjd (bilder kommer) Får ta det när jag orkar, nu är jag helt slut efter en pärs med hanna som har blivit en kvällsrutin, hanna gallskriker och jag får hjärtklappning och blir skitförbannad för att hon inte vill sova vilket resulterar i att hon skiker och slåss ännu mer. sen lugnar vi båda ner oss och hon lägger sig i sängen och klick så sover hon...och jag har ont i hela kroppen....suck! hoppas detta blir bättre ännars kommer bebisen tidigare...jag blir väldigt stressad!


Imorgon kommer Simon, Fia och Elias och grillar, lördag är det kalas hos Gotte och söndag blir det Sölvesborg. full rulle...

Ovido - Quiz & Flashcards