Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Ina - 12 juli 2010 08:50


Hanna gillar sin morfar väldigt mycket, man får ju göra nästan allt då tex rita av sina fötter

 

Av Ina - 12 juli 2010 08:48


Idag ska vi inte göra något, behöver städa men det är för varmt och jag mår skit! Har väldigt ont i huvudet! Drack nog för lite igår så jag måste försöka dricka mycket idag och så är det så kvavt, skitjobbigt!

Hanna ligger och tittar på Askungen, det ser ut som hon sover men hon slappar hon med...

 

Av Ina - 12 juli 2010 08:45


Man ska ju inte klaga men denna helgen har nästan varit för varmt. Jag har inte mått bra...usch!

Söndagen spenderades nästan hela dagen i vår pool tillsammans med fam Arvidsson, de var här hela dagen och myste!

Man var ganska trött när de hade åkt efter att ha varit ute hela dagen men tror inte någon brände sig...Hanna somnade innan kl var 19.

Vi började kolla på en film men jag kunde inte titta klart för det var för varmt på övervåningen även om vi hade fläkten så jag satte mig på altanen och pratade i telefon istället. Där var det lagom sen skulle man lägga sig, har inte sovit mycket inatt. Vi behöver regn! Eller åska det är så kvavt!!!


   

Ovido - Quiz & Flashcards