Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Ina - 4 juli 2010 21:04


Lördagen spenderades först hemma sen hos fam Gottfridsson då Gotte fyllde 35 år i fredags. Det blev mycket bad i poolen men inte för min del, för kallt! Men Hanna badade som en tok. Och hoppade studsmatta. Det var väldigt varmt igår och vi var ute hela dagen...Grillade och myste hela dagen. På kvällen satte vi oss en stund på altanen och pratade, Abbe var vaken länge men tillslut somnade även han. De stora killarna var vakna till 23.30 Vi gick och la oss 00.30 alldeles för sent men det var så mysigt att sitta och prata, Hanna vaknade 5.45 jag todde att hon skulle lägga sig och oss och sen somna om men icke...det var bara att masa sig upp...Och fösöka att inte väcka resten av huset. Mia gick väl upp vid 08 tiden...

Frukost var inte dumt då jag var superhungrig men alltid när jag är dödstrött orkar jag inte äta....

Vi begav oss mot Sölvesborg vid 11 tiden. Emma och Robban har fått det så fint!

Vi gick ner till havet och skulle bada men jag tyckte det var för kallt men hanna tyckte det var roligt att leka i sanden. De andra tog sina första dopp. Vi fick grillspett, potatis och tzatsiki och fetaoströra. MUMS!

Efterätt blev jordgubbs och äppelpaj med glass, efter denna helgen behöver man inte äta på några dagar...=)

Det var skönt att komma hem och packa upp och DUSCHA! Hanna somnade ganska fort idag, helt slut efter 2 dagar i solen och badet.

Är också ganska trött så jag ska snart lägga mig....


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards