Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Ina - 18 juli 2010 19:38


Vädret har varit lite konstigt idag men nu ikväll är det ju jättefint!

Mia ringde och tog med mig en runda på loppis, jag gjorde några fynd men nästa gång ska vi åka tidigare!

När jag kom hem fikade jag och mannen lite sen slängde jag mig i solstolen och läste

Tamara McKinley, hon är en klar favorit! Hennes böcker är superbra!

Roger jobbade på ute i trädgården, jag hade dåligt samvete för jag låg i solstolen så jag vattnade. Har svårt att ligga still och bada slappa...även om jag borde...

snart ska vi faktiskt sätta på en film och slappa vid, imorgon ska roger jobba på båda sina jobb och jag ska ha en heldag med barnmorskan och UL...och glass såklart! =)

Av Ina - 18 juli 2010 11:40


Tiden går så otroligt fort! Det är v.29 nästa vecka och jag går in i v.32

Ska till BM imorgon, ska bli skönt att träffa henne och få berätta hur ont i magen jag haft. har varit lite orolig.

Sen ska jag även göra UL på sjukhuset så jag tar väl en runda upp till avdelningen....

Ska även försöka hinna med en glass på MIX med Sofia och Elias...=)

det är ju prio nr 1 nästan, glass glass i stora lass....


V.29 är ju också Östersjö i Karlshamn. min absoluta favoritfestival, bara älskar detta "jippo". Det har blivit lite annorlunda när man fått barn men jag vill ändå dit och äta massa god mat, det blir karuseller för hanna och massa mys. man träffar alltid massor av gamla vänner som kommit hem...och på fredag ska jag och Mia gå själva utan män och barn, ska bli skönt!

Sen får man väl se hur mycket man orkar med tanke på sitt "tillstånd" men det finns ju massor av bänkar man kan sitta på och vila...=)

Av Ina - 18 juli 2010 11:29

Igår var vi på kalas i Asarum, det var varmt och regnigt.. Man tror ju att det ska bli bättre luft efter det regnar och åskar men icke så fort solen kom fram blev det jättevarmt...suck!

Det var ganska stimmigt emellanåt med alla barn men det gick ändå bra. Hanna var duktig gillade deras tårta strax innan vi skulle åka skrapade hon rent tårtfatet och skulle slicka ren tårtspaden...hon är så rolig...

Sen körde vi hem till mamma där hon ska vara till tisdag. Känns så konstigt att inte ha henne hemma, att kunna sitta i lugn och ro utan att ha någon att passa. Men ska ändå njuta och passa på att vila...kanske blir ett dopp i poolen i eftermiddag, det är ju inte så varmt idag...

Roger har redan varit ute och motionerat och jag sitter vid datorn i nattlinnet...

Ska handla lite idag annars så har vi inget planerat, Mia ringde och frågade om jag ville gå på loppisen så vi skulle träffas där. kanske kan göra något fynd.

Skulle jag vila?!? =))

Ovido - Quiz & Flashcards