Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Ina - 9 juli 2010 09:43


Idag ska vi gå bort till fam Edvinsson och hälsa på, Ludvig har ju fått en lillebror som ska heta Viktor. Ingen sol idag men det kan vara ganska skönt också.

Imorgon åker jag tidigt till Karlshamn och hälsar på pappa innan vi ska se Madicken kl 17, Hanna ska också följa med så vi får se hur det går men hon har förstått att man måste sitta stilla...=)

På söndag kommer fam Arvidsson hit, hoppas på fint väder så vi kan bada!


Det är ju Tosia Bonadan i Ronneby denna helgen. Jag älskar marknader och främst denna marknad som det finns så mycket att köpa på! Men jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det bara men kanske en runda på söndag morgon...jag vill så gärna!

Av Ina - 9 juli 2010 09:41


Spenderades först hemma sen hos Håkan och barnen i Mörrum. Vi fikade, åt mat och sparkade boll. Hanna fick verkligen motion, hon sprang efter bollen HELA tiden...men oj så varmt det var igår, hade varit skönt att bada!!!

Vi åkte ner en runda till ankorna och köpte även glass.

Vi åkte väl hem vid 20 tiden.

Mysigt hade vi!

Av Ina - 9 juli 2010 09:39


I måndags var jag, mamma och Hanna ute i Sandviki och badade, lagom mycket folk och lite blåst så det inte blev för varmt.

Hanna tyckte havet var stort, hon tyckte nog att det var lite otäckt i början men det var mycket att upptäcka. det finns ju även en lekplats där.


 

Av Ina - 9 juli 2010 09:38


här kommer en bild på lille Filip

 

Av Ina - 9 juli 2010 09:30


Hanna fick en krokodil av sin pappa som hon gärna ville prova i poolen. Den heter Pippi och är inte farlig utan snäll...=)

  Mina älsklingar!

Ovido - Quiz & Flashcards