Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Ina - 13 juli 2010 19:43


Hatar verkligen när det är kvavt, man kan ju för F-n inte sova...Hanna fick sova inne hos oss inatt för vi hade fläkten på.

Idag har det varit lika kvavt på dagen, nu på kvällen kom det några stänk men det hade GÄRNA fått komma mer...det är hemskt att säga det men jag hade gärna haft en dag med bara regn...


Mår ändå väldigt bra, har gått upp 10 kg. Det jobbigaste är när man sitter tex på gräset och ska resa sig man är inte speciell graciös...men vi får väl se, sommaren är inte slut än...många tycker jag är väldigt stor men det var jag ju med Hanna också, det konstiga är att jag känner mig inte så stor...=)

Det är bara när man tittar i spegeln som man ser hur stor man är...


I eftermiddag har nästan hela fam Gottfridsson varit här, Uffe är och fiskar. Det blev ganska stimmigt när de kom, tvillingarna var på topp och Hanna blev så glad när de kom och så mammorna mitt i allt, och så skulle vi göra fika och bada...Herregud vi bara skrattade tillslut...lugn och ro vad är det?


Tack snälla fam Gottfridsson och svärföräldrarna för poolen Roger fick förra sommaren, den är GULD nu! Även om det just nu är 32 grader i den så är det ändå svalka!

Ovido - Quiz & Flashcards