Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Ina - 15 juli 2010 22:09


Igår var vi inne i stan hos Simon, Fia och Elias. Jag och Fia gick till HM där hon skulle lämna tillbaka kläder, jag hittade 2 tröjor till Hanna för 30 kr, älskar rea!

Sen var det dax att äta lite, vi gick till Fox där man kunde sitta ute och där var det 30% på pubmenyn. Jag, Roger å simon tog vitlöksbröd. ÅHHH va goda de var!!! Sen blev det lyxiga hamburgare med lökringar och dipp till, underbart men oj så mätt man blev! Hanna fick pannkakor och en glss till efterätt, hon snodde även lite pommes från oss. Fia beställde cesarsallad vilken det är kyckling i, när den kom in hade de glömt kycklingen! Det var lite komiskt!

Maten var supergod och att sitta ute var toppenmysigt!

Sen ville Elias ha mat så vi gick till lekplatsen i parken så Hanna fick springa av sig lite. Och när manten hade sjunkit en glass på Mix, herregud så god den glassen är där! Ska dit på måndag då jag har tid till BM, Fia var med på en glass.

Man ville inte precis gå in men Roger skulle fixa med datorn så vi gick in en liten stund sen var det time att köra hem, tiden går alldeles för snabbt när man har trevligt!

Måste vi bara göra om snart igen, lyx på en onsdag!

Av Ina - 15 juli 2010 20:34


Hanna pratar och sjunger hela tiden, de senaste orden eller meningarn hon sagt är:

JA Gääärna (om man frågar henne något, och ser överlycklig ut)

Tack ändå mamma...

Åh mamma vilka söta bröst du har...


Hon är bara för rolig den lilla tjejen

Av Ina - 15 juli 2010 20:29


Lite över 12 kom några jobbarkompisar förbi med sina barn. Vi åt lite mackor sen ville barnen ner i poolen. det var fullt ös.

Roligt att få lite uppdatering från jobbet och träffa dessa härliga tjejer!

Hanna var inte lika snäll som hon varit innan dessa veckor, var stygg mot Isak som var 2 år och sprang iväg hela tiden...

Men fy vad kvavt det varit idag, det var svalt inne då jag hade tvärdrag...

Hade även gjort negerbollskaka som mina gäster tyckte var mycket god! =)

De åkte hem vid 16, då var jag helst slut. Orkar inte lika mycket som innan, konstigt?!?

Har haft ont i magen nu ett tag, känns som jag har sträckt mig. Tur jag ska till BM på måndag men hon säger väl som allt annat jag har sagt att det är normalt...man blir ändå orolig. Men kanske inte så konstigt egentligen att man har ont får ju bära på Hanna ibland och aldrig vila...

Ovido - Quiz & Flashcards