Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Ina - 31 juli 2010 20:07


varit i K-hamn idag och gått. Mamma hade en rabattkupong på Lindes så det blev en tunika med Bamses hund på till Hanna (såklart)

glass på torget med morfar är ju oxå standard....


vi var bjudna till svärföräldrarna på mat, rogers kusin med familj var nere från GBG de träffar man ju inte så ofta och rogers faster ska flytta ner till Kroatien...det var trevligt men jag blir alltid så irriterad...eller besviken vet inte...tänker inte skriva om vad heller men ibland vet jag inte hur folk är...Suck säger jag bara!

Det blev ändå några timmar där...Hanna hade jätteskoj!


Nu ska jag bara slappa! Har lite ont i ryggen...vilket jag iofs har nästan hela tiden denna graviditet, tänk att 2 graviditeter kan vara så olika, hoppas förlossningen gå bättre än hannas...sådär 30 min hade varit ok...=))

dream on eller? tja man vet ju aldrig, jag kanske inte enskan föda vanligt det får viju se efter UL i v. 36...Går i i v. 34 på måndag (trorjag)


Ovido - Quiz & Flashcards