Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Ina - 3 oktober 2011 20:18


Det är ju babysång varje måndag och med Hanna gick jag varje gång, tyckte det var så mysigt! Denna gången är jag tröttare och ofta så sover alexander vid 10 då det börjar...och så tycker jag det kan vara skönt att vara hemma på måndagar och dona...har tvättat 3 maskiner tvätt idag, kommer säkert göra 2 imorgon...

Alexander har varit trött och gnällig idag, sov dåligt inatt och sov knapp något på morgonen...Vig 13.30 kom Anna och Hilma med frallor och kex...mums! De hade även köpt present till alexander, en hund som man drar efter sig! tack för det! Och tjejerna fick ett varsitt hjärta med ringar...hanna gillade det mycket!

Trevlig att kunna sitta lite och prata, vid fikan var barnen snälla och mumsade på sina smörgåsar sen gick de och lekte, alexander tyckte det var roligt med 2 stora tjejer...=)

Kvällen har flytit på lugnt och stilla, roger och hanna byggde lite på övervåningen och jag badade alexander sen somnade de gott...jag tog en kvällspromenad, jättehärligt väder!

Nu blir det slapp...

Imorgon ska syrran operera foten och jag ska lämna blod för första gången...

Ovido - Quiz & Flashcards