Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Ina - 10 oktober 2011 19:42


Idag var jag och alexander på infomöte på dagis, lärarna känner jag ju så det var inga problem. Alexander sprang omkring och tittade på alla leksaker, kom sedan med en polisbil. jag är inte förvånad! Han hittade även bollarna.

Det mesta vet man ju eftersom man har hanna på samma dagis...

Jag ska vara där 9.30-15 imorgon, leka hela dagen! =)

Vi får la se om jag får med mig allt som ska med...

Av Ina - 10 oktober 2011 19:29


Hinner inte skriva så mycket som jag kanske skulle vilja men man får prioritera...=)


Fredagen skulle vi ha spenderat hos syrran men alexander hade feber under natten och nellie mådde inte bra så vi var hemma, mamma var här. Alexander var mycket piggare så vi var ute en stund. Fick även ett samtal från jobbet som behövde folk så jag körde dit när roger kommit hem. var hur lugnt som helst..nice!


Lördag jobbade först roger, då var Linda och barnen här. Det var lite kaosartat med tjejerna, de bårkade en hel del om löjliga saker båda var ganska trötta. De små killarna tultade omkring och var på gott humör, jag och linda bara var och försökte medla emellanåt...ibland kan man bara skratta åt eländet...på kvällen körde jag hem till fam Gottfridsson, det var mammornas kväll, så vi lagade mat, drack vin, pratade, kollade film, åt, åt,åt...och fick sovmorgon!

Söndagen var jag hemma vid 12 igen hos min trötta familj, jag var också väldigt trött trots sovmorgon...jag och barnen var ute i olika omgångar medans roger snickrade lister. så nu är vårt sovrum hyfsat klart!

jag masade mig iväg till träningen också, riktigt skoj!

Kunde inte somna för jag hade huvudvärk...vätskebrist+lite nervositet...men tillslut sov även jag...=)

Ovido - Quiz & Flashcards