Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Ina - 23 oktober 2011 19:51


jag och hanna sov till strax innan 07, jag låg kvar till lite i 8...nice!

Roger hade bakat bröd (underbar man) det var jättegott! Morgonen flöt på och vi hade det riktigt mysigt (vissa morgnar kan vara riktigt jävliga)

vid lite efter 9.30 körde vi mot K-hamn och Asarum. först lämnade vi kamera till fam Nilsson, tankade, handlade en blomma och lite fika och kom nästan prick 11 till Po och Bellas place.

Så roligt att träffa dem! goa och glada trots att bella var lite bakistrött och po hade ont i axeln. barnen busade runt, är lite extra mycket passande när man kommer till folk som inte har barn=mycket prydnadsaker. Men det har gått jättebra, fick i oss både lunch och fika.

Både jag och barnen somnade i bilen, jag är verkligen inget bra sällskap om man åker bil. somnar som en stock! =)

Väl hemma var jag och barnen ute en stund för det var ju så underbart väder, roger bar in lite som vi handlat. Åt middag, barnen badade, jag tränade och nu sover de...ska ladda ner något på On demand som jag kan se och slappa lite extra idag...

Imorgon är vi lediga jag och barnen, pappa kommer och hälsar på. hoppas på fint väder! Och på tisdag börjar allvaret igen, jag börjar jobba! Kommer kanske inte att vara hemma något mer, "bara" ha 4 veckors ledighet...

Roger och jag har fått pussla lite när det gäller körningen nästa vecka men det verkar lösa sig så vi hoppas bilen kommer v44!!!


hoppas ni alla läsare haft en bra helg! Har ni gjort något särskilt?

Ovido - Quiz & Flashcards