Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Ina - 31 oktober 2011 21:26


Jag är medlem på en sida som heter Buzzador, där man kan få prova nya saker gratis eller till reducerat pris och sen säga vad man tycker om produkten.

Jag fick hem ett kit med Natusan Bedtime oil & bath. Alexander har ganska känslig hud men det verkar som han tål dessa och så gott han luktar! Tycker verkligen om dessa!!!


Vad tycker ni som läser om Natusan?

Av Ina - 31 oktober 2011 20:57


Vi kör fortfarande på mjölkfritt till alexander, går ganska bra man har börjat lära sig! Finns ändå ganska mycket produkter man kan använda, vissa smakar ok andra värre. När jag handlade nu senast hittade jag "mjukost" gjord på soja, alexander tyckte den var god! Annars har det mest blivit leverpastej till honom...hanna tyckte också den var ok...han gillar även sin sojayohurt, hanna vill smaka allt alexander får och det får hon! Så blir det ingen avundsjuka, hon kan ju säga vad hon tycker...alexander pratar ju inte så mycket än, han pekar mest eller tar en i handen om han vill något.

Vi har ny tid till doktorn den 14:e nov...då får vi se vad de säger, det komiska är att doktorn vi träffade sist sa att vi skulle boka in en uppföljningtid i nov men när jag ringde sen hade hon inte tid! Så nu blir det någon ny igen...suck! förstår hur patienterna känner som får träffa nya människro hela tiden...men allt står ju i hans journal så...hoppas bara inte han har gått ner mer i vikt! han äter ju massor! =))

Av Ina - 31 oktober 2011 10:05


dagen började kl 04 och kl 05 gick jag och alexander upp....inte ens barnprogrammet har börjat så tidigt. han sov iallfall hela natten så jag känner mig hyfsat vaken, pigg är man sällan!

Nu har vi morgon fikat lite, alexander sover och hanna sitter här vid bordet och klipper och pratar hela tiden. munnen går hela tiden...=)

får vi se vad vi hittar på...finns inte så mycket att göra...leka leka leka....

Ovido - Quiz & Flashcards