Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Ina - 17 oktober 2011 20:21


Har helt missat att det brann på macken härute, 3 brandbilar kämpade visst. fy stackars Besnick som äger macken...verkligen tråkigt!

Vi har ju 2 dagis här och det som ligger nära macken fick evakueras då det var giftiga ångor så när jag hämtade barnen var det lite fler barn än vanligt på hannas sida.

Jag gick först och hämtade hanna sen alexander, detta kommer bli stimmigt när man ska hämta dem på eftermiddagarna känner jag...massa kläder och skor och barn som springer iväg och en trött och stressig mamma som måste hem och börja laga mat. det blir att förbereda maten redan dagen innan så det går FORT!

Tillbaka till alexander, han SOV när vi kom  så vi fick gå in och väcka honom. Allt hade gått jättebra idag, han hade inte varit ledsen när jag gick. Underbart! skönt att det går så bra! Underbara ungar!  

Väk hemma sen var den stora inte så underbar längre, hon lyssnar inte. jag säger samma sak 500ggr och hon gör ändå samma sak tex skriker och äter med händerna...det var bättre en period men nu är det likadant igen... man vill bara slita sitt hår! och jag VET att hon kan!! Hon brukar vara jätteduktig men nu gör hon det bara för att reta mig...frukosten ska vi inte tala om...GAH! jaja det blir väl bättre hoppas jag...eller?!? =))

Ovido - Quiz & Flashcards