Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Ina - 2 mars 2011 19:19


Jag ska hålla dig, min kära,

jag ska trösta dig och bära.


Se till att du är trygg och varm

när du sover på min arm.


Se till att du är glad och mätt,

i lugn och ro somnar du lätt.


Jag ska alltid finnas här för dig,

komma när du behöver mig.


Låta dig leka, växa, finnas till,

leva livet som du vill.


Prova saker du aldrig gjort,

du ska se att du lär dig fort!


Jag vill ge dig både hav och land,

mitt hjärta har du i din hand.


Min kärlek, den är stark och sann.

Tänk att just vi två fann varann!


Jag älskar dig, min lilla skatt,

för alltid, både dag som natt


Min familj   

Av Ina - 2 mars 2011 09:46


Ibland är det så svårt att få lillkillen att sova, även om han är supertrött bara skriker han. Roger kämpade en stund med honom igår men han skrek väldigt mycket så kom han till mig och blev tyst. mammagris!

Han har hostat massor inatt, jag har haft svårt för att sova för hans hosta lät inte bra men han kunde sova ändå...så jag har inte sovit så mycket...Hanna var som vanligt vaken 5.30 och ville kolla på tv...

jag och alexander låg kvar till 6.30


Idag skulle vi åkt till Mia, har inte träffat henne på länge men barnen är så förkylda att vi stannar hemma.

Men idag stannar vi inne!

Pappa kommer hit en stund på egen risk och imorgon kommer mamma och sover över, kände jag behövde henne lite...=)

Mamma är bra att ha!  


ringde även DSK och berättade att Alexander är förkykd men hon ville vi skulle träffa doktorn imorgon ändå, hon är ju inte här ute så ofta...så det får vi väl göra då...

Ovido - Quiz & Flashcards