Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ina - 8 mars 2011 18:05


Hurra för Mia idag! Ses på lördag då det blir kalas!


Och till alla kvinnor! =)


Av Ina - 8 mars 2011 11:44


Precis ätit lite lunch...alexander ligger på filten och leker.

Vi har varit på mammaträff idag, han sov hela tiden! Helt otroligt!


Det är ju fetttisdagen idag så man får väl ordna semlor...Roger älskar ju det!

Maria, ludvig och victor kommer efter dagis och leker en stund då kan man ju passa på och äta semlorna...=)

Och ikväll är det gympa, måste asa mig dit!  Så det är en full tisdag för oss


Inatt var ingen bra natt, jag har nog fått mjölkstockning för mitt bröst har gjort SÅ ont och varit öm även om Alexander ätit. Så jag har knappt sovit något (sover på mage) och hanna har bökat omkring i vår säng...så just nu önskar jag bara att få lägga mig men det går inte...

Ovido - Quiz & Flashcards