Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ina - 6 mars 2011 18:01


Oj va trötta vi är! Det tar på krafterna att vara iväg och inte få sova, vår son höll låda till och från inatt...Och så har jag varit orolig för Hannas mage men nu har det kommit igång! Sån tur, annars hade jag ringt sköterskan imorgon!


Det har verkligen varit fint väder idag men brr va kallt! I Mörrum blåste det mycket! Vi tog en liten tur till lekplatsen men skönt var det inte.


Så nu har vi både firat Stefan och Johan. Hos Johan fick vi god fika! De hade fått det fint i lägenheten. När jag hjälpte syrran att packa upp hittade jag hennes kakbok "sju sorters kakor" som höll på att ramla sönder så jag köpte en ny till henne på bokrean! Hon kommer även få något annat i inflyttningspresent...vad säger jag inte..=)

Nästa helg är det Mia sen blir den någon helg utan kalas och nån dag blir det 1års kalas för Liv, vad tiden gått snabbt! Hela våren och sommaren kommer det att vara många 1 års kalas.

Av Ina - 6 mars 2011 10:17


Lördagen spenderades först med gympa och lite shopping, hanna och jag skulle handla böcker men hittade bara några till lillebror. Hon fick en film istället.

Hemma igen myste vi med pappa och lillebror och hade tänkt att vi skulle sova allihopa eftersom Stefans kalas var kl 18, tji fick vi! Hanna ville minsann INTE sova, alexander somnade efter en stund och roger och jag var helt slut. Så han fick lägga sig och vila en stund medans jag plockade ihop och jag vilade en stund i bilen.

Första stoppet blev hos Po och Bella för en fika, så mysigt att träffa dem! Tiden gick fort och vi begav oss till Hasselvägen. Där fick vi asiatiskt gryta och tårta, mycket gott! Barnen lekte bra och det var ganska lugnt. Alexander somnade en stund till och med. Vid 21.30 började vi samla ihops oss då gick det inte längre med de små barnen.

Vi sov hos mamma eftersom idag söndag ska vi på kalas hos Johan som fyller tonåring 7/3.

Fullt ös.

Natten har varit HEMSK! Alexander har varit orolig och skrikigt massor, svårt att få honom lugn...och ätit många gånger! Jag är helt slut!

Jajja bara bita ihop och asa sig ut i det fina vädret, hanna måste rastas på lekplatsen lite!

Ovido - Quiz & Flashcards