Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Ina - 9 mars 2011 21:26


Mitt abonnemang går ut nu i mars, då har jag haft min mobil i 2 år...jag är nöjd med den men det är ju alltid roligt med något nytt...=)

Men det finns ju såå många att välja mellan...har inte en aning vad jag ska ha för telefon, tror inte jag vill ha en IFONE känns för avancerat för mig..

ingen från 3 har ringt heller, tycker det är lite konstigt...de brukar ju vara så snabba på att erbjuda massor...

Det löser sig säkert...jag vill ha en enkel telefon...=)

Av Ina - 9 mars 2011 21:19


Till er som har barn: Hur gör ni med barnbidraget? Sätter ni undan eller handlas det upp?

Av Ina - 9 mars 2011 21:17


Idag hade jag 27 besökare på bloggen men väldigt få (inga) kommentarer...

Hade varit roligt att få någon...=)

PIK PIK...


Funderar på att länka till Facebook...men vet inte...

Av Ina - 9 mars 2011 18:53


Alexander vill inte amma så mycket som innan utan ikväll ville han ha gröt! Och han åt MASSOR!

Så jag får nog börja med lite annat, potatis tyckte han var ok och palsternacka. Han är intresserad när vi äter och gapar stort om man kommer med sked så det är ju bra!


Inatt sov han hela natten, Roger gav honom gröt på kvällen och kl 20.30 sov han! Vi la oss 21.30 hur härligt som helst! Har sovit som en stock! Alexander vaknade 4.30 och var sugen sen sov han till 6.30

Kan man ju inte klaga på!

Av Ina - 9 mars 2011 18:49


Jag och barnen har varit hos morfar idag. Köpte present till Mia, plockade ut recept på Apoteket, handlade rea böcker till halva priset och en bilstol till Hanna. Och så åt vi lunch ute.

En toppendag! Vädret kunde dock varit bättre, blåste en massa och när vi körde hem regnade det men det är inget att göra åt..=)

Hanna var jätteduktig när vi var i en affär med mycket glas, hon höll sig vid mig och fick tom hjälpa till att slå in ett åaket och välja snöre...finns väldigt bra biträden!! =)

Mamma kom också och fikade med oss.


Nu blir det slapp

Ovido - Quiz & Flashcards