Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ina - 7 mars 2011 12:17


Jag och Alexander kommer bli filmade på babysången nån gång nu på våren, en man som ville göra "reklam" för sången och lägga den på någon hemsida...

Får länka dit sen när filmen är klar...

Då får man verkligen fixa till sig lite extra om man ska bli filmad...=)

Av Ina - 7 mars 2011 12:14


Min man är fantastisk, jag bad honom plocka ner tvätten från tvättställningen igår, det gjorde han och la all tvätt på fotöljerna....och? ska den inte in i skåpen?

Jo och det blir jag som viker ihop och lägger in, kunde jag likaväl gjort allt själv...

Nån som känner igen det? =)

Av Ina - 7 mars 2011 09:51


Varje måndag har vi babysång kl 10, problemet är att Alexander ofta sover då (om det nu är ett problem) men jag känner inte för att sitta och sjunga utan mitt barn...och jag VILL ju att han sover!

Jag gick varje gång med Hanna, tyckte det var så mysigt och hon älskade det! Hon var lite äldre när jag började gå men nu tror jag även Alexander kan tycka om det, han är ju mer medveten om vad som händer omkring honom nu.

Synd är det men tänker inte väcka honom när han väl sover, jag får ha sångstund här hemma när han vaknar! =)


Måndagar är ganska sköna att bara vara hemma, vi är ju ofta iväg på helgerna så då kan det vara skönt att ha en stund för sig själv utan att träffa någon och så behöver man alltid tvätta

Av Ina - 7 mars 2011 09:45


Idag fyller min systerson (och fadderbarn) Johan 13 år!

Tiden går så fort!


   

Igår hade vi kalas så han fick blåsa ut ljus!

Hade tyvärr ingen bebisbild på honom på datorn (han kommer tycka detta är jättepinsamt!)   

Ovido - Quiz & Flashcards