Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Ina - 24 mars 2011 19:42


på torsdagar brukar jag gå på step-up men jag hoppade över det idag pga att jag är så trött så jag skulle bara snubbla över brädan...=)

Jag smsade grannen Ewa så vi var ute och gick en runda istället, det var trevligt! vi pratade konstant i 30 min...=)

Av Ina - 24 mars 2011 19:41


Hanna somnade redan 1845 idag framför tvn, det gör hon bara när hon är sjuk...men de har börjat vara ute mer på dagis så jag tror det är därför...hon är jättetrött när vi kommer hem.

Av Ina - 24 mars 2011 16:32


Imorgon ska vi en runda till Fia och Elias och titta på deras hus, det ska bli roligt! Det är våffeldagen imorgon så vi ska ha det till lunch!


Roger ska sluta tidigare så vi kan handla på Willys (med alla andra galningar som fredagshandlar) Tycker inte om att handla på fredagar men måste...bättre när roger också är med...kanske...


På lördag ska vi bowla med Lollo & Fredde (vi håller tummarna att inget barn blir sjukt!) Ska verkligen bli roligt att göra något!!!




Av Ina - 24 mars 2011 07:17


Nätterna är så jobbiga!!! Vi försöker allt ändå skriker han...vi började med välling och får i honom en del och så ammar jag honom då tycker man att han borde bli mätt...

han somnar när jag ammar honom och så fort jag lägger ner honom i sängen vaknar han, testade vagnen men han skrek ännu mer...

Tur Hanna inte är lättväckt! Vilket liv!


Så 4 timmar harr man nog sovit...sååå trött!

Gnäll gnäll

Ovido - Quiz & Flashcards