Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Ina - 22 mars 2011 20:44


Båda våra barn sover!! Jag är ju lite pessimistisk, tror inte de kommer sova hela natten utan någon kommer vakna...men vi njuuuer av lite egentid...

Alexander har varit lite gnällig ikväll, det är tänder på gång! Han gnider sig i munnen och gnäller..hoppas de kommer fram snart man tycker så synd om dem! Kan ju inte göra något för dem...

Av Ina - 22 mars 2011 19:10


Alexander somnade ganska tidigt igår, jag la mig väl vid 22 tiden tror jag...han har varit vaken 2 ggr tror jag inatt och vid 4.30 nånting vaknade han och ville INTE somna igen...jag försökte ALLT!

Hanna la i vår säng så jag gick in i hennes säng för att inte väcka dem men vid 6 gav jag upp och satte mig och åt frukost med roger. var helt slut!

Satte på en maskin tvätt kl 06...jag var ganska sur....måste få sova!!

Men smsade ändå Anna, hon och Hilma ville komma men egentligen skulle jag till Emma idag men hon ville träffas någon annan dag och jag kände för att umgås och prata lite...även om jag var trött så var jag pratsugen...=)

Har ändå inte varit så farligt trött, lite sällskap gör att man glömmer tröttheten. Anna är så gullig och Hilma lekte i Hannas rum tills vi hämtade Hanna på dagis, tjejerna hittade varandra direkt och började leka. har gått jättebra och mammorna har fått sitta och prata. Alexander sov några timmar i vagnen ute...

Hanna har varit lite konstig i magen idag...har bajsat jättemycket...hennes mage har det varit lite problem med...Och hon somnade vid tvn vid 18.15 så helt ok är hon inte...

jag börjar känna av den tidiga morgonen genom att bli matt i hela kroppen och yr så jag hoppade över gympan och tog en promenad istället!

nu blir det slapp med mina pojkar!

Ovido - Quiz & Flashcards