Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Ina - 3 mars 2011 15:30


Alexander fick OK även denna gång av doktorn, tyckte han var en knubbig, välmående bebis som var väldigt glad. Han skötte sig exemplariskt! Skrattade och busade med sin body...

Han väger nu 8400g och är 68 cm


Den 16/3 ska han få spruta.


Jag frågade även om Hannas mage, hon bajsar ju så sällan och har ofta ont i magen. Förstoppning sa de direkt! Så nu ska jag köpa hem katrinplommon och päron och försöka få henne att dricka mera (vilket är lättare sagt än gjort) hon dricker mjölk och saft men vatten är ingen höjdare.

Hon har aldrig haft problem med magen innan så man blir lite orolig men det ska säkert bli bra!

Av Ina - 3 mars 2011 15:28



Titta mormor så duktig jag är!



   

Av Ina - 3 mars 2011 11:41


Detta program försöker jag följa, tycker det är väldigt roligt att se vad de gör för mat, hur de bor och hur människorna är. Det är ju inte alltid så lätt att fösas ihop med 3 människor man aldrig träffat och så har man en tv kamera på sig också och massa tittare..

Men jag tycker det är bra och så mycket god mat de lagat!

Ovido - Quiz & Flashcards