Alla inlägg den 21 mars 2011

oj

Av Ina - 21 mars 2011 21:01


igår hade jag 42 besökare...undrar varför det var så många just igår...men roligt är det!!

Av Ina - 21 mars 2011 20:58


måndagar är min tvkväll, finns så mycket att se!

Alexander sover faktiskt så jag får sitta lite för mig själv...funderar faktiskt på att lägga mig, känner mig lite seg...

Imorgon ska jag och alexander köra in till K-krona och hälsa på en jobbarkompis ska även passa på att göra några ärenden...får se om det blir nån gympa imorgon...ska försöka iallfall...

Av Ina - 21 mars 2011 19:42


Alexander ligger verkligen inte still längre, ålar runt i famnen så det är svårt att hålla honom. Och byta blöjor ska vi inte tala om, vill lägga sig på mage HELA tiden. och så låter det som om han säger mamma, det låter så roligt!

Han har också börjat sitta stadigare och åla sig bakåt så han ligger inte där man lagt honom...han ställer sig på armarna och drar upp rumpan så han kanske kryper snart...får gärna vänta lite till! =)

Jag ammar honom inte så mycket längre 3-4 ggr och nån gång på natten. Håller på att vänja honom vid välling och mat. roger får ge honom vällingen på kvällen för jag luktar ju "mat".

Ibland går det jättebra att få i honom mat, han är intresserad och öppnar munnen andra gånger vänder han bort huvudet och kniper ihop munnen, men man får kämpa lite...det ska ju inte gå för lätt...=)

Ovido - Quiz & Flashcards