Alla inlägg under juli 2009

mmm

Av Ina - 15 juli 2009 13:47


Hanna var snorig och gnällig på morgonen därför bestämde jag mig för att vara hemma men sen piggade hon på sig och har varit sitt jobbiga, glada, busiga jag igen. Jag behöver SEMESTER!!!

6 dagar kvar att jobba!


Om en stund kommer Emma och Robban och hälsar på, de har varit i Kalmar och ville komma inom! Alltid trevligt!!!

Av Ina - 15 juli 2009 06:39


Hanna och jag gick upp för att titta lite på tv (nog mamma som mest ville) men Hanna röjer här uppe men SÅKLART får jag inte igång skitet! Bytte batteri i kontrollen, får ÄNDÅ inte igång den....suck! Blir nog inte min dag idag...

Av Ina - 15 juli 2009 06:36


Hanna är inte alls bra, hostig och snorig. Hon hostade så hon kräkte slem imorse så vi stannar hemma idag. Jag har ont i halsen så vi ska väl bli sjuka nu...

Får se om det blir något Östersjö för vår del...

Av Ina - 14 juli 2009 08:10


Roger har bytt från Boxer till Viasat,samma pris men fler kanaler som Disney Toon,Crime, mfl...

Får se när de kommer och installerar

Av Ina - 14 juli 2009 07:20


Pratade om hur vi ska lägga upp Östersjö,Hanna och Roger ska ju stanna en extra dag...de blir hemifrån ganska länge...men Hanna ska inte vara inne på Östersjö så mycket, tror hon blir för stressad av allt. liten runda blir det. Ska försöka träffa så många som möjlig också...känner mig redan stressad! Inte ovanligt iof försöker alltid dela mig i många delar...lite jobbigt emellanåt. Kan inte precis njuta av det man gör...men men det blir nog bra förhoppningsvis.

Ska bli roligt med Östersjö!!! Musik, mat och människor!

Av Ina - 14 juli 2009 07:18


Igår var det ju lite regnigt på förmiddagen och lite in på eftermiddagen sen klarnade det upp och blev riktigt varmt.

Vi hade en toppenkväll på Skottsbergska gården och Emil. ÅH va bra det va! Emils pappa var så lik och skrek precis som de gör i filmen. Hans ögon var som två pingisbollar. Vad vi skrattade!

Och alla sånger, vad jag älskar Astrid Lindgrens sånger! 

Det blir teater även nästa år kanske kanske får Hanna följa med då.

Av Ina - 13 juli 2009 08:13


Hanna har blivit förkyld och jag känner mig också lite kass...Jäkla väder! Vill ha sol nu!

Av Ina - 13 juli 2009 08:11


Ikväll ska jag, mamma, syrran, johan å nellie se Emil i Lönneberga på Skottsbergska gården. Det har blivit traditionatt se en teater ihop varje sommar. Vi började när det var teater på Kastellet, nu är det 2 olika och vi känner väl att det blir lite dyrt att gå på båda...


Hoppas på uppehåll! just nu regnar det här...inte så roligt och sitta i regn men...

Här kan du läsa om Emil:

 http://www.sandelius.se/

Ovido - Quiz & Flashcards