Alla inlägg under augusti 2009

Av Ina - 1 augusti 2009 09:40


Tänk att augusti redan har kommit, 1 mån kvar av sommaren säger alla. Nix säger jag, september blir förhoppningsvis oxå fint! Hoppas hoppas!


Vi tänkte ha kräftskiva första helgen i september tror det blir den 5:e sept.. Har nog nästan bjudit alla som brukar vara här...några sa direkt att de inte kunde komma men de andra var positiva även om det är ganska länge till...tiden går snabbt ju!

Av Ina - 1 augusti 2009 09:33


Igår var vi  Brinkamåla. Mycket trevligt och gott! Hanna fick max uppmärksamhet av alla!

Syrran hade gjort efterätten som jag bara älskar, frukt i ugn med choklad och glass. SÅ GOTT! Tog nog 3 portioner och skrapade formen...mums!!!

Hanna gillade det oxå, hade tom choklad i håret och örat...=)

Vi körde hem vid 21 tiden Hanna hade faktikst varit på topp tills då sen somnade hon i bilen och idag sov vi till 08! Härligt!

Snart ska Roger till jobbet, lite tråkigt men Hanna och jag får väl leka i tältet...=)

Imorgon ska vi träffa Stefan, Susanne och Oliver. Längesen vi träffade dem sen påsk tror jag.

Av Ina - 1 augusti 2009 09:31


Jag fick min födelsedagspresent av syrran igår. Hon gav dem eftersom om jag inte hade tyckt om dem hade hon fått byta.

Jag ÄLSKADE dem! Så fina! Passar till allt! Armband och halsband


bus

Av Ina - 1 augusti 2009 09:29


Hanna fick ett lektält igår. Hon tyckte det var roligt!

Tar ganska stor plats men man kan bara ta det ena tältet uppe sen...

Ovido - Quiz & Flashcards