Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Ina - 4 maj 2009 21:32


Jag är inte så känslig när det gäller begagnade saker bara de är fräscha så...eller man kan göra dem rena.

Har fått några påsar kläder till hanna från en tjej på jobbet. ska kolla igenom dem och se om det är något jag kan tänka mig, vissa plagg blir säkert bra dagiskläder, för 10 kr. lagom pris! =)

De blir ju så skitiga på dagis!!! Men då har de ju haft roligt men vissa kläder är man lite mer rädd om...


Av Ina - 4 maj 2009 20:32


Det är så mycket som ändras på jobbet, flex, beställa mat och tvätt...olika program...har man väl lärt sig ett kommer det ett nytt.även nytt mailprogram kommer inom kort. Jag är ju ändå uppvuxen med datorer så mig går det ganska lätt för men de äldre damerna är det lite värre för...men vi får hjälpas åt så vi lär oss!


Av Ina - 4 maj 2009 20:23


Roger har vattnat och sen oljade vi  trädäcket...nu slappar vi!!

Av Ina - 4 maj 2009 20:22


Hanna blev så glad när jag kom idag. Hon hade sovit från 8.30-13

Jag bara tittade på fröken som sa det...skojar du???

Så länge har hon nog aldrig sovit...undrar varför hon börjat sova så länge nu? Vi fick ju väcka henne imorse oxå...man är aldrig nöjd och bara oroar sig för att hon ska vara sjuk...

Mamma?

Ovido - Quiz & Flashcards