Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Ina - 9 maj 2009 18:14


Har ju mest klagat på att Hanna är uppe så tidigt i de andra inläggen nu är det dax att skryta lite med henne:

* Hon klarar lägga i klossarna i lådan

* Hon sätter på ringarna på Brio clownen utan problem

*Hon lägger blöjan i soptunnan

*Hon försöker både sätta på sig kläder och ta av sig dem

*Hon klarar att äta själv (blir en del kladd men sånt får man ta)

*Hon sa fem för några dagar sen

*Hon älskar frukt

*Hon sover nästan alltid hela nätterna

*Hon älskar att bada eller duscha


Hon är en riktig goding!

Av Ina - 9 maj 2009 18:11


när jag skulle betala pizzan trodde jag hon slagit fel men de hade höjt den med 10 kr...suck!

Allt bara blir dyrare, visst räntorna har gått ner men hur länge då? De kommer oxå höjas snart igen....Allt får gärna bli billigare!!! Då hade jag blivit glad,kanske lönen hade räckt till något annat än räkningar och mat...men jag är ändå glad att vi klarar oss! Att Hanna har kläder och mat är det viktigaste, jag kommer sist...

Men SNART ska jag unna mig lite nya kläder!

Av Ina - 9 maj 2009 18:11


soligt men blåsigt, dagens väderprognos från Hasslö

mmm

Av Ina - 9 maj 2009 17:43


ätit pizza och druckit cider...nu är man mätt och trött....

MMMm så gott det var!

Till efterätt blir det After Eight! (tack Sofia)

Av Ina - 9 maj 2009 16:18


det känns inte som helg när man jobba men idag har ändå varit en ok jobbdag!

Nu sitter jag här, ensam och hungrig. Roger och Hanna är i Hällaryd, Roger skulle sova över för han fick inte ihop allt han skulle göra och så fick ju jag sovmorgon! Det ser jag fram emot!

Men när man har mycket runt sig önskar man att få sitta i lugn och ro och äta, det går inte med hanna men sen när man är själv saknar man dem! Funderar på om jag ska ringa någon? NEJ jag måste lära mig att vara själv...har svårt för det...känner mig så ensam...=)

Ska nog beställa pizza och kolla film ikväll....kommer säkert sitta här vid datorn en del oxå...


Trevlig lördag på er!

Ovido - Quiz & Flashcards