Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ina - 28 maj 2009 11:18


först ösregnar det och blåser sen när man vaknar är det solsken. Skönt iof...

hade svårt att sova eftersom jag hostar lite men det var skönt att ligga en stund i sängen och gosa. Hanna sov som en stock!


nu sitter jag och äter en tidigt lunch, är ganska hungrig vid denna tiden eftersom vi åt frukost kl 06 med Roger. Vad tiderna ändras när man får barn, innan sov jag till 10 och åt inte förrän kl 18 när man hade rast. MMm så blir det...

Hade säkert hunnit äta på jobbet eftersom igår kväll var det jättelugnt. Hoppas på det idag oxå! Det som är så stressande tycker jag är att man inte hittar några parkeringar när man kommer kl 13...man får köra runt och leta...i cykelstället fanns alltid plats...=))   (jag cyklade ju alltid till mitt gamla jobb innan, i ur och skur) Saknar att cykla, MÅSTE ordna så min cykel kommer hit!

Av Ina - 28 maj 2009 08:26


Förra omröstningen tyckte många att rätt låt vann Eurovision...


Nu kom det en ny, rösta på! Svårt att komma på "roliga" röstningar

Av Ina - 28 maj 2009 07:35


Fy vilket tråkigt väder! Blåser och regnar. tyckte så synd om roger han kunde inte ta bilen heller  eftersom jag jobbar ikväll igen...

mår inget vidare, hostig och hes...men jag kämpar på!

Hoppas bara jag blir bättre till helgen annars kanske lillebror inte vill träffa oss hos mamma...=)

man vill ju inte smitta de små!


Imorgon skulle vi ha träffat linda & julia men julia har hög feber så vi kommer nog vara hemma...


Lörag blir det fira mors dag hos mamma sen söndag hos svärmor...fullt ös medvetslös...


Nu är det en liten tjej som pockar på uppmärksamhet, börjar bli trött. sova snart!?!

Ovido - Quiz & Flashcards