Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Ina - 20 maj 2009 22:08


Vi träffades på Stortorget. Gick ner mog Aspö färjan...men nej det var bara en skenmanöver, svängde av mot Stumhplmen och Marinmuseet. Där fick vi vin och snacks. Tipspromenad blev det oxå. även om vi fuskade lite vann vi inte...men roligt hade vi!

Sen blev vi indelade och skulle köra Körslaget, vi fick Diggilo Diggiley. Härlig låt! Hinner inte mycket på 10 min...

Sen blev det buffe, god mat men inte jättespeciellt. Det var 7 st som fyllde jämt så det blev presentutdelning. Fick fråga min borsgranne vilka vissa var, lite tråkigt när man inte vet...

Sen blev det då Körslaget, en överläkare sparkade upp sin sko i gardinstånget typ 2-3 meter...de fick komma med håv...hahaha det var skojigt...

Vi vann tyvärr inte men åhh va vi sjöng!!

Sen blev det skrattfest åt doktorerna när de körde "när jag åker till min mormor i Amerika" tar man med sig olika saker som man gör rörelser till, svårt att förklara...

Men det var verkligen en trevlig kväll!

Av Ina - 20 maj 2009 22:03


Fy vilket väder det var imorse, det ösregnade, åskade och blixtrade. Tycker verkligen inte om det!!!

Jag mådde väl lite som jag förtjänade när jag vaknade oxå, drack ju lite vin och var hemma sent efter festen på jobbet...men roligt hade vi!! Oj vad jag skrattade!

Var SÅ trött och seg när Hanna väckte mig 5.30...FÖR TIDIGT!!! men men bara upp och göra frukost i slow motion...sen vid 9 tiden däckade både lillan och jag till 11...

Vädret blev bättre framåt dagen så vi körde till Brunnsparken och gick en runda med Sofia och Alice, Hanna var för söt när hon sprang omkring och luktade på tulpanerna. Vi tog en fika på Wienercafét, jag hade 100 kr i plånboken, tänkte det skulle räcka men nix pix...fan va dyrt! Men kaffet och morotskakan var jättegoda, hanna gillade oxå kakan! Så det blev en snabbis i parken....hehee! Får träffa dem längre en annan dag.


Av Ina - 20 maj 2009 22:02


Har inte fått någon kommentar eller åsikt om mitt inlägg med barnvagnen....tycker det var lite konstigt...Någon???

Ovido - Quiz & Flashcards