Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Ina - 21 maj 2009 21:41


Nu när jag körde från jobbet hände det lite saker. En bil blinkade på mig så jag saktade ner, neranför backen ligger ett rådjur, det var ganska mycket blod men det levde...shit tänkte jag och stannade bilen, snart kom det 3 bilar till. Jaha vad gör man nu?

Som tur kom det en man som jagade, han kom med en kniv i högsta hugg och skar halsen av rådjuret. Ganska butalt men humant...vilken kväll!

Men ganska otroligt att så många ändå stannade...stackars lilla rådjur....


Av Ina - 21 maj 2009 15:17


hela helgen jobbar jag 4 dagar!!! USCH! men vi har inget speciellt planerat de dagar jag slutar 15 så...mysa lite hemma, finns ju alltid saker att göra...

Trevlig helg på er! Jag ska tjäna lite pengar...=)

Av Ina - 21 maj 2009 15:16


när Hanna och jag satt och ritade för några dagar sedan ritade jag ett hjärta, då sa hanna hjärta!

Imorse hade hon sagt knäppa jackan på sin tolkning...sötnosen!

Så roligt att se dem utvecklas!

Ovido - Quiz & Flashcards