Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Ina - 15 maj 2009 20:15


Är hon ju nu men det jag menade var godiset...mmmm va jag gillar det! Kan äta hur många som helst! =)

Av Ina - 15 maj 2009 20:13


Grattis till mig, mamma, Sofia L, Sofia J



Ord

Av Ina - 15 maj 2009 20:11


Hanna utvecklas så otroligt snabbt sen hon började dagis. Hon äter själv, i stort sett iallfall, försöker klä av och på sig.

För några dagr sedan sa hon Hanna helt rent. imorse sa hon luva och lampa.

Hon förstår så mycket som man säger eller ber henne göra. Man blir lite förvånad...Så stolt över min stumpa

Av Ina - 15 maj 2009 20:06


Har bara jobbat 3 dagar men är SÅ otroligt trött...kan kanske vara att jag får byta sida hela tiden, vilket är krävande eftersom man inte känner patienterna och blir nya saker att håkka reda på.

Eftersom jag jobbade igår kväll skulle jag varit kvar på lung sidan men blev då flyttad. Jag kände att jag inte orkade tjabba utan visa att jag är flexibel. De flesta frågade: Varför bytte du sida Marina?...

Oftast flyttas alltid undersköterskan, är det för att vi är mer flexibla än sjuksköterskan? Visst de har ännu mer att dona med med mediciner och sånt men...

jaja nog pladdrat om det...

På vägen hem handlade jag, HATAR att handla på fredagar! Så mycket folk som ska bunkra till helgen...hem och slänga in det viktigaste i kylskåpet sen hämta Hanna på dagis. min lilla stumpa var ganska trött.

hade själv kunnat somna nu! Har lovat kolla film med Roger...

Ovido - Quiz & Flashcards