Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Ina - 7 maj 2009 19:40


hoppas det blir skitväder i helgen för jag ska jobba!

hehehe nej jag skojar bara!

Av Ina - 7 maj 2009 19:35


Dagen började kl 06, var lite stressigt för vi skulle köra till K-hamn kl 08...

så jag stimmade runt och dona och Hanna drog fram massor av grejer och gjorde tvärt om....suck! Allt tar ju så mycket längre tid med lilla snottan...hon snurrade även runt knappen till tvättmaskinen så den stannade i slutet av programmet...då var jag inte glad...men vi hann, jag lämnade Hanna hos farmor och farbror sen körde jag till sjukhuset flr föreläsning om smärta. Det var kursen syrran går som hade bjudit in till anhörig dag med förelsäning om smärta och smärthantering, mycket vikt låg på de anhörigas roll men även den sjukes. Jag tyckte det var väldigt intressant men hade inte insett att syrran hade så ont! Hon säger ju inte så mycket heller men det redde vi ut idag! det var en bra dag, Hanna hade haft det så bra hos farmor!

Av Ina - 7 maj 2009 19:31


Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat. En av mina patienter dog i tisdags när jag jobbade och jag blev så ledsen. Jag hade fått en sån fin kontakt med honom, han var så snäll och trevlig!

Då kände jag bara: usch vilket jobb jag har! Men jag trivs ändå med det...konstigt! Jag kände oxå att livet var så orättvist, varför får så fina och trevliga människor cancer!?! Cancer är en sån hemsk sjukdom!

Jag var väldigt ledsen iallfall men livet går vidare...hårt men sant...

Av Ina - 7 maj 2009 19:27


Köpte ett väggord som jag skulle ha i hallen men det släppte inte på väggen, det var nog för skrovligt så vi satte det på dörren istället. Det blev oxå bra!


Av Ina - 7 maj 2009 19:26


jag köpte nya gardiner till köket med ljus gröna cirklar och så köpte jag denna fina blomman till...köpte även till en fjäril.så söt tyckte jag!!!

Ovido - Quiz & Flashcards